Med i tävling på Kokorochans blogg

Jag är med i Kokorochans tävling där man kan vinna en liten present av henne. 
Om jag vann skulle jag vilja ha det första paketet, det var jättesött! 
Och jag skulle gärna vilja vinna den söta presenten för att jag älskar verkligen din blogg och din stil!  Jag har läst din blogg i några år nu och du har verkligen varit en förebild för mig.  Jag älskar de smycken du gör, de ser så underbart söta ut och det skulle verkligen betyda för mig om jag vann paketet.  Jag har också ganska lite smycken hemma som jag verkligen vill använda, särskilt söta och kawaii smycken som jag älskar. 
Men jag vill även önska er andra som deltar i tävlingen lycka till

Kommentarer
Postat av: Anne

Vad heter din andra blogg ?

Och Vanessas blogg?^^

Kramis^^

2011-12-22 @ 21:44:36
URL: http://bubblelee.blogg.se/
Postat av: Anne♥

Vad heter din andra blogg ?

Och vad heter Vanessas blogg?

^^♥

2011-12-23 @ 16:58:11
URL: http://bubblelee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0