Godmorgon och med i två tävlingar ^U^

Egentligen blev det ingen vidare lång bloggpaus den här gången, men jag har fått tillbaka blogglusten nu.
Var iaf och shoppade igår så kommer visa lite bilder på det sen, fick också en ny mobil!  Jättefin!
Idag ska Minna komma till vårt kanske klockan 2.



Är med i två tävlingar just nu så sätter dem i samma inlägg ;)

Jag är med i Vanessas tävling om ett fint smycke som hon har gjort.

Min motivering: Jag älskar hemmagjorda smycken speciellt sötsaker som cupcakes, cookies och godis ^^
Jag skulle bli superglad om jag vann, jag skulle använda det jätteofta!  Och du skulle vara den sötaste bästisen i hela världen!


Bild lånad från Vanessas blogg.

Var med du också och lycka till!



Jag är med i en tävling hos LoveliMli om ett jättesött armband som hon har gjort själv!

Min motivering: Det där armbandet är sjukt fint! Jag skule verkligen bli superglad om jag hade chans att vinna det.  Och jag älskar såna fina armband med många berlocker på!  När någon har gjort ett armband själlv så vet man ju att ingen har ett lika!



Det blev ett ganska långt inlägg nu men.. ^^

Kram / Annso <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0