Svaren till frågestunden ~



Vad har du för favorit smycke?
Mina hemmagjorda smycken och smycken jag fått av andra.
Också ett par örhängen med rosetter i. 
Jag har ganska många fler favoritsmycken men.

Favorit färg?
Min favorit färg är grönt ^^

Husdjur?
Hemma har vi en hund, två katter och två hamstrar.
Hamstrarna är Nettis och min, min hamster heter Tusse ♥♥♥

Favvolåt?
Just nu är det Selena Gomez - A year without rain. ♥

Vatten eller mjölk?
Mjölk ^-^

Vart vill du helst åka?
Till något varmt land, Thailand skulle jag
jättegärna åka till!

Vad skulle du aldrig göra?
Det jag aldrig skulle göra är att stjäla.

Smeknamn?
I skolan så blir jag kallad ett fult namn som jag hatar. TT__TT
Men vissa som förstår att jag hatar det brukar kalla mig Annso.


 Här är alla som frågade:
Minna

Nessi

Erica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0