The legend of Spyro



Har vait och sova över hos mamma vid sjukhuset. Anledningen till att hon är där är för att min lillasyster som är ca 1 ½ månad gammal fick något virus. Jag ville åka dit och sova över för att jag saknade mamma och lillasyster så mycket. Jag satt mest och spelade The legend of  Spyro: Dawn of the dragon. Det jag gillar mest med Spyro är att man kan flyga och att det bara annars är kul att klara nivåer, hihi ^^et var ett jättebra spel, bästa jag har spelat! Vi var till stan igår på kvällen, då fick jag något av mamma och pappa. Ett par coola "Hängslashorts" eller "Hängslabyxor" haha :D Men jag tycker iaf jättemycket om dem. Tack mamma & pappa!


Kommentarer
Postat av: sara

Fin header! :D

2012-01-19 @ 16:27:57
URL: http://biebersbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0