Imorgon sover jag och Netti över vid Jessicas!



Rubriken säger väl det mesta men i allafall så ska det blli jättekul! Jag tar med mig datorn så jag kommer säkert blogga mycket om vad vi gör, haha. Jag tar med mig kameran så det kommer många bilder, det lovar jag ^^ Mamma och pappa ska och handla runt klockan ett imorgon så då ska de på samma gång köra oss till Jessicas.

Idag har jag varit till tandläkaren, inte roligt alls.. T_T De lade iofs dit mitt tandsmycke. Och så hade jag ett hål i min tand där längst bak, mitt första hål. Y.Y Inte för att jag känner av det.. Den 17 februari ska jag laga det, längtar INTE dit. Jag har ju aldrig lagat ett hål förut och jag vet inte hur det känns.

Har ni lagat ett hål någongång? Hur kändes det?

Ha en jättebra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0