Godkväll.. eller godnatt :3




Vi har varit till mommo och moffas i kväll.  Vi har varit och handlat lite gott att äta.   Det blev snöstorm när vi skulle åka hem så det var svårt att se var man körde, och vägen var full av snö.  Just nu gör jag inte så mycket, bloggar sent bara.  Jag var också tvungen att göra ett nytt blogresponse eftersom jag glömt bort lösenordet till mitt gamla..  Fråga gärna, då blir jag superglad!  Jag har faktiskt inte gjort ett inlägg om mina julklappar ännu så det ska jag snart göra.  Min start på året har väl varit bra, det bara det att jag inte kan somna före klockan 6 på morgonen..  Och man kan ju tänka sig hur länge in på dagen jag sover då.

Hur har er start på året varit?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0