Hejsan kamelråttor.

.. Nu är jag här igen c: Jag blev så uttråkad att jag bestämde mig för att börja blogga igen och ja.. :3 stuff like that. Kanske inte hinner så mycket pågrund av skolan , men man kan ju alltid försöka. Borde först göra en ny design eftersom .. ja , jag bara har lust ^^ Kom för några timmar hem från konst-kurs-stuff-saken. Vi skulle måla porträtt och bestämde mig för att måla T.O.P. från bigbang. Dock började han se ut som Edward Cullen när jag skissat klart med blyerts så jag bah okej well. Men sen när jag målade hans får blått så såg det ut som T.O.P. igen wiieh hehe 8D Happy ending. Han är så .. slexig < 3 Håller just nu på att ladda ner ett program , men det går långsamt som inuti något , har väntat i mer än en timme nu .3. Vill att det ska ladda klaaart dsjfewnf ;-; Imorgon antar jag att det bara är en vanlig dag , utan något spec. Vilket oftast är tråkigt :p Borde kanske sova nu annars är jag halvdöd imorgon igen , och det är ju inte heller speciellt kul. Men först ska jag nörda Pewdiepiiieee :3 Babai pewies <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0